Wat zeggen klanten over JV Mobiliteitsservice?
r1peql
x6vhmx
z5xrgl
32xuml
okwugv
zp4now
kymg5t
lry1dq
swk74s
0v1je2
fls48u
tbfi0i
0zii9s
bitbh0
ufqqvf
7d7h57
zroq4q
dg3shn
o7jmrs
8mn3eg
Echt een aanrader, auto thuis
Echt een aanrader, auto thuis opgeladen en bij de garage afgeleverd voor reparatie. Klant vriendelijk, optijd, tijd gemaakt op de zaterdag, betaalbaar en professioneel. 👍
Nogmaals super bedankt
nylfgw
9ae8t9
hzdhmr
x7u3nx
auto halen
Bedankt Jos voor de snelle en goede service , voor het transport van mijn defecte auto naar de garage. de kosten en service waren prima, zoals afgesproken.
Mocht ik weer in de problemen komen met mijn auto of motor dan bel ik je weer,visitekaartje draag ik bij me. Bedankt Jos
Ben
4r7lel
fxmosi
okwugv
zp4now
Ophalen auto op stuurslot

Jos is een zeer bekwame man en vakman. Bovendien communicatief sterk. Hij houdt zich aan zijn woord en werkt accuraat. Echt aan te bevelen.
99fim6
2rpuzm
opwzi4
2z50hg
023z90
iupsrb
Heftruck vervoer
Jos was keurig op tijd precies volgens afspraak , maakte er ook geen probleem van om nog een heftruck die niet gepland was . Prima service
Ik ben super goed geholpen

Ik ben super goed geholpen door Jos van begin tot einde rit. Ook de gastvrijheid om mee te rijden en terug gebracht. Zeker een aanrader voor iedereen.
niks!
niks!
Altijd op tijd, klantgericht en
Altijd op tijd, klantgericht en goed te passe
Prettig om mee samen te werken
Zeer tevreden over deze berging!
Zeer tevreden over deze berging! In ons transport bedrijf (MAL Transport BV) was een koelbus gestrand in Arnhem, JV-Mobilteitsservice gebeld en binnen 2 uur stond de auto bij de garage. Dit bedrijf zou ik zeer zeker aanbevelen voor alle soorten autotransport.
biyea5
42pbv7
1dtz0h
lhimbj
Prima service. We zijn, na
Prima service.
We zijn, na pech met ons camperbusje, de dag erop naar huis gebracht. Busje afgeleverd bij garage.
rj522q
mhzo3a
juafmg
noyqnf